Azt mondják, hogy a hollywood-i sztárok nem öregszenek, a BOTOX® mindent megold. Vagy mégsem? 19 éves kora óta van képernyőn (1981 - én még meg sem születtem) és még ma is úgy gondolják a producerek, hogy egy sci-fi, világmegmentő hősét csak ő játszhatja el. Nem kétség, az anyagi része őket igazolja, a film hétvégi amerikai indulása után máris röpködnek a több 10 millió dollárok, és a 120 millióból készült film máris több mint 150 milliót termelt.

Oblivion-Morgan-Freeman-Tom-Cruise.png

Igen, Tom Cruise új filmjéről, a Feledésről van szó. 30 év alatti nő vagyok, Tom-ot se nem utálom, se nem szeretem és előre elnézést kérek minden tini és kevésbé tini lánytól, de én a korosodó Tom helyett egy 20-as évei elején járó színészt jobban el tudtam volna képzelni a filmben. A sztori alapvetően nem rossz, valószínűleg egy kevésbé neves, jóval fiatalabb és hihetetlenül jóképű férfi is bevonzotta volna a nézőket a moziba. Miért is gondolom ezt?

Egyértelmű, hogy a film célcsoportja nem kifejezetten a sci-fi imádó férfiak voltak, ugyanis ébren tudtam maradni, nem voltak hosszú perceken át tartó (óráknak szoktam érezni) "csatajelenetek", vonat tetején szaladgálás és persze egy csomó vér! Ellenben egész kidolgozott romantikus szál vonult végig az egészen. Az írók talán kicsit jobban megkeverhették volna a történéseket, mert kb. a film közepétől lehetett tudni, hogy mi lesz a vége még akkor is, ha úgy ültél be megnézni, hogy előzetesen maximum a film plakátját láttad és más háttérinfód nem volt.

Az 50 felett járó Tom nálam a gyenge láncszem volt, persze csak kb. 35-40-nek néz ki, de egy motoros jelenetnél  leginkább egy kapuzárási pánikkal küzdő férfi jutott róla eszembe. Ettől függetlenül érdemes a filmet megnézni, mert egy 5-ös skálán erős 4-es alát elért véleményem szerint, de azért tartottam egy röpke castingot a teljesség igénye nélkül az esetleges remake-hez :)

Chris_Hemsworth_1.jpgashton-kutcher_1.jpgjustin-timberlake.jpgtaylor_lautner.jpgrobert_pattinson.jpg

És végül, a tuti befutó :D

aziz_ansari_1.jpg

Címkék: tom cruise mozifilm kapuzárási pánik Feledés

A bejegyzés trackback címe:

https://mozgokepelok.blog.hu/api/trackback/id/tr745239126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása